24 sty 2012

Łzy - Tak nie będzie zawsze



Z nadzieją budzę cię ,
kolejny ranek...
Przy twoim łóżku jestem noc i dzień
- tak nie będzie zawsze.

Na ziemi liście tak pełne mnie.
Zamieniam się w trawę i wiatr,
odchodzę.
Moje ciało to mój grzech.

Nic nie zmieni Anioł twój,
W cichym mieście ludzi tłum.
Jestem kroplą, esencją twoich snów
Nic nie zmieni Anioł twój.


Samotność jest we mnie za dnia.
A nocą - królem jest strach
Tak nie będzie zawsze.
Na ziemi liście- tak pełne mnie.
Zamieniam się w trawę i wiatr,
odchodzę.
Moje ciało to mój grzech.

Nic nie zmieni Anioł twój,
W cichym mieście ludzi tłum.
Jestem kroplą, esencją twoich snów
Nic nie zmieni Anioł twój.

1 komentarz:

  1. Stainless Steel Razors - Titanium Art
    Stainless steel titanium dioxide formula blades titanium belly ring provide excellent slicing action and slicing. At TITanium Art, you are ecm titanium one of the titanium build many titanium bracelet artisan craft supplies.

    OdpowiedzUsuń